June 28, 2024

Táto stratégia nakopne výsledky online marketingu pri exporte

Táto stratégia nakopne výsledky online marketingu pri exporte 🔥 (spoznaj tiež chybu, ktorá zhoršuje ziskovosť) ⬇

Táto stratégia nakopne výsledky online marketingu pri exporte 🔥

(spoznaj tiež chybu, ktorá zhoršuje ziskovosť) ⬇

Zameranie na výsledky a nie na proces.

- potrebujeme navýšiť tržby o 50%
- potrebujeme zlepšiť ROI na 200%
- potrebujeme otvoriť 5 krajín

Toto sú samozrejme dobré ciele. Potrebuješ ich.
Ale nemôžeš byť efektívny bez stratégie.

Cieľ → Stratégie → Exekúcia

Bez fungujúcej stratégie budeš:

- neustále testovať nové "hacks"
- robiť úpravy s malou prioritou
- a to celé dookola

Dostaneš sa do bodu, kedy už z toho budeš zmätený a nebudeš vidieť, čo je vlastne zle. Sú zlé reklamné texty? Sú tam nesprávne typy kampaní?

Po viac ako 5 ročnej dennej práci na medzinárodných projektoch,som zistil, že správna stratégia je základom úspechu. Obsahuje priority s najväčším impactom. Dáva možnosť merania a kontroly.

Tu sú moje odporúčania pre exportných marketérov:

1. Vyber si správne krajiny
2. Vyber si správne produkty do kampaní
3. Automatizuj PPC reklamu
4. Týždenne prioritizuj budgety pre krajiny

Celý tento proces nájdeš detailne popísaný v kurzoch Performance Akadémie.

Ešte viac detailov k exportu posielam v mojom newslettri.

Autor:
Ľubomír Varga

Performance marketingu sa venujem 12+ rokov.
Spravoval som kampane pre 300+ klientov.

Najväčšiemu klientovi som pomohol vyrásť zo 180 tisíc na 4,7 milióna €.